založení firmy od 9.900 Kč Virtuální sídla od 149,-Kč Trvalý pobyt v Praze od 199,- Kč

Virtuální sídlo a služby

Virtuální sídlo a služby

Možná máte představu, že pronájem virtuálního sídla firmy bude zahrnovat pouze získání dané adresy. Ovšem tak to rozhodně není! Pronájem virtuálního sídla společnosti zahrnuje mnohdy celé spektrum návazných služeb, které budete mít k dispozici. Některé služby jsou již v ceně za pronájem, jiné si musíte zaplatit zvlášť. Které to jsou? Jaké služby získáte automaticky? A co se s pronájmem virtuálního sídla společnosti pojí?

Zákonná povinnost a základní služby

Základní povinností každé firmy je řádné označení sídla společnosti. A to neplatí pouze o fyzických sídlech, kde se skutečně lidé denně pohybují, ale i o virtuálních sídlech společností. I ty musí být řádně označené. Nemusíte se ale ničeho bát. Označení virtuálního sídla vašimi identifikačními údaji je zcela základní službou, kterou, bez ohledu na sjednávanou smlouvu, získáte vždy společně s pronájmem virtuální kanceláře. Zároveň budete mít také řádně označený zvonek na budově a poštovní schránku.

Poštovní služby

Další základní službou, kterou ve virtuálním sídle společnosti získáte, je přebírání pošty. To může fungovat několika způsoby. Buď vám bude pošta přeposílána elektronickou formou, nebo si ji můžete vyzvedávat v sídle firmy, od které jste si virtuální sídlo pronajali, nebo si ji můžete nechat fyzicky přeposílat v rámci Česka nebo i do zahraničí. Záleží pouze na domluvě se společností, od které si virtuální sídlo firmy pronajímáte.

Telefonní a faxové služby

K tomu zde budou zajištěny také telefonní a faxové služby, tedy vyřizování hovorů a přebírání vzkazů. Můžete se proto 100% spolehnout, že se zde žádný dopis nebo vzkaz neztratí. Veškerá starost o korespondenci a telefonáty bude zajištěna. A i když zrovna budete někde v zahraničí, nikdy zde nic důležitého nezapadne.

Administrativní služby

V neposlední řadě nemůžeme zapomenout ani na administrativu. Ta k virtuálnímu sídlu neodmyslitelně patří. Spolehnout se tak můžete na zaškolené pracovníky, kteří zde budou za vás skenovat, tisknout, kopírovat, přepisovat texty, vytvářet nebo přijímat objednávky, nebo zastávat i jiné činnosti. Vše je opět na domluvě se společností, od které si virtuální sídlo pronajímáte.

Všechny výše vyjmenované služby by měly být přesně vymezené ve smlouvě, kterou s pronájmem virtuálního sídla podepisujete. Proto si ohlídejte, zda je ve smlouvě uvedeno skutečně vše. Zároveň můžete mít navíc k dispozici také pronájem zasedacích a konferenčních místností, například k pořádání meetingů či seminářů. Ty už jsou však pronajímány zvlášť, a tak je nutné se k jejich užívání domluvit.

 

Zavoláme Vám zpět

(c) copyright 2017 by SEO optimalizace s.r.o. | Všechna práva vyhrazena.

SEO optimalizace